Δευτέρα 9 Μαΐου 2011

Η λέξη "Βαριέμαι"...

Μία λέξη απλή αλλά τόσο εκνευριστική...
To παρακάτω αναφέρεται κυρίως σε άντρες...

Ναι απλά μία λέξη, που εκφράζει πάρα πολλά όμως. Μία λέξη που τη λένε όλοι αλλά δε θέλει να την ακούει κανένας... Κι όμως έτσι είναι. Πόσες φορές λέμε "Έλα ρε φίλε , βαριέμαι";;; Κι όταν το πει ο άλλος τότε γίνεται πανικός. Βέβαια όταν το πει μία φορά δεν τρέχει τίποτα αλλά όταν το λέει συνεχώς , ε κάποια στιγμή τρελαίνεσαι...
Και πάμε λίγο πιο συγκεκριμένα.
Τι θα πει "βαριέμαι" δηλαδή;; Στο λεξικό υπάρχουν εκατό διαφορετικές έννοιες αλλά η πραγματικότητα είναι η παρακάτω...
Βαριέμαι : είμαι αδιάθετος και δε θέλω να κάνω τίποτα
Βαριέμαι : είμαι κουρασμένος και δε θέλω να κάνω τίποτα
και άντε πες αυτά να τα δεχτείς αλλά τα από κάτω είναι.......έλεος...
Βαριέμαι : θέλω να κάτσω στο PC να λιώσω
Βαριέμαι : θέλω να κάτσω σπίτι στο Playstation να λιώσω
Βαριέμαι : θέλω να λιώνω στον καναπέ και να βλέπω Star γιατί είμαι κατίνα
Βαριέμαι : θέλω να .... δε σου λέω ντρέπομαι... :-p
Βαριέμαι : ε είμαι μ!@#$ς που δεν έχω να κάνω κάτι και δεν παίρνω τον κ@#ο μου να βγω από το σπίτι.
Υπάρχουν τόσα ενδιαφέροντα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε από το να καθόμαστε μέσα στο σπίτι και να κοιτάμε τους 4 τοίχους. Και οκ καταλαβαίνω "Δεν παίζει χρήμα φίλε"...
Ε και;;; Δεν είναι απαραίτητο να χαλάσεις φράγκα όταν βγαίνεις... Πήγαινε καμιά βόλτα τώρα που άνοιξε ο καιρός , πήγαινε λίγο και γυμνάσου σε κανένα γήπεδο, πήγαινε για καφεδάκι σε κανένα φιλαράκι... Κάνε κάτι ρε man , μην κάθεσαι μέσα στο σπίτι και μουχλιάζεις... Γίνε ενεργός μην αφήσεις τον εαυτό σου να γίνει άεργος...
Από το να πεις "Βαριέμαι θα κάτσω μέσα" , υπάρχουν τόσα πράγματα, ΒΡΕΣ ένα και ΚΑΝΤΟ!!
Θα φτιάξει και η διάθεση σου , θα την δεις αλλιώς... Μετά θα έχεις όρεξη να κάνεις και κάτι άλλο...

ΥΓ: Μπορεί κάποιες φορές να το έχω πει κι εγώ αλλά αυτές είναι μηδαμινές...Οπότε μην ξανακούσω αυτή τη λέξη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;