Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Οδηγός επικοινωνίας με τους καθηγητές!!




Στη βάση μιας πολυετούς χτισμένης εμπειρίας κατορθώσαμε να συγκεντρώσουμε κάποιες φράσεις που σίγουρα έχετε ακούσει απ' τους καθηγητές σας (ή σίγουρα θα ακούσετε...) αλλά δεν αντιλαμβανόσασταν το ακριβές και βαθύτερο νόημα τους... Έτσι, μεταφράσαμε την αινιγματική αυτή γλώσσα και σας παρουσιάζουμε τον πλήρη οδηγό.
(για να μην καταλαβαίνετε άλλα απ' αυτά που σας λένε... Προς "γνώσιν και συμμόρφωσαν"!)



Οι καθηγητές λένε... 
Όμως εννοούν...
Εάν κάνετε μερικά απλά πραγματάκια θα περάσετε με άνεση το μάθημα.   
Εάν ξεχάσετε φαΐ , ύπνο και άλλες ενοχλητικές συνήθειες , αφοσιωθείτε τυφλά στο μάθημα μου, δηλ. τρέχετε από το πρωί ως το βράδυ σε εργαστήρια, εργασίες , προόδους , και μου αρέσει και η φάτσα σας ΘΑ ΠΕΡΆΣΕΤΕ..!!
Αυτό είναι ένα πολύ καλό βιβλίο να πάρετε να διαβάσετε.
Το συγκεκριμένο βιβλίο το έχω γράψει/μεταφράσει/εικονογραφήσει/εκδώσει/βιβλιοδέσει εγώ (και παίρνω και καλά ποσοστά απ' τις πωλήσεις...)
Καμία ερώτηση;
Δεν δίνω δεκάρα τσακιστή για τις ερωτήσεις σας , απλά είναι ο μόνος τρόπος για να το βουλώσετε.
Η απάντηση στην ερώτηση σου δεν αποτελεί σκοπό του μαθήματος
Δεν έχω ιδέα γιατί μιλάς...
Πάνω στην ερώτηση που έθεσες υπάρχουν απόψεις που διίστανται
Πραγματικά δεν έχω την παραμικρή ιδέα για τι πράγμα μιλάς....
Πιστεύω να καλύφθηκες απ' την απάντηση
Το θέμα έκλεισε και μην τολμήσεις να το αναφέρεις ξανά.
Η εξέταση εδώ και κάποια χρόνια γίνεται με ανοιχτά βιβλία
Εδώ και κάποια χρόνια αποφάσισα να βάζω θέματα παλούκια και να μην περνάει κανείς το μάθημα.
Δεν είμαι αυστηρός , είμαι απόλυτα δίκαιος στη βαθμολόγηση
Η τεράστια πλειοψηφία από σας θα κοπεί.
Θα διορθώσω προσωπικά τα γραπτά σας
Οι μεταπτυχιακοί μου δε θα βγουν έξω για μία βδομάδα.
Τα θέματα των εξετάσεων είναι ισοδύναμα
Έχετε σε όλα την ίδια πιθανότητα να μην γράψετε
Θα είμαι επιεικής στη βαθμολόγηση
Όση επιείκεια έδειξε ο Μπους στο Ιράκ
Δεν τα πήγατε πολύ καλά στο μάθημα
Κοπήκατε όλοι εκτός από δυο-τρεις που έκαναν εργασία και κάθονταν όλο το εξάμηνο πρώτη σειρά και με "έγλειφαν"
Οι βαθμοί κυμάνθηκαν σε ικανοποιητικά επίπεδα
Κάπου υπήρχε ένα εφτάρι
Όποιος θέλει να δει το γραπτό του ας έρθει απ' το γραφείο μου
Όποιος θέλει να τ' ακούσει ή έχει τάσεις αυτοκτονίας ας κοπιάσει..!



Από τους συντρόφους ΑΝ.Α.Φ.Η Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;