Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Επαναστατώ κι όποιον πάρει ο χάρος...

Ε ναι λοιπόν αυξηθήκαμε και την επόμενη φορά θα ανοίξουμε και τη σχολή! Ναι ρε!!!
Είστε παράνομοι καταληψίες!! Πρέπει να καταργηθεί το άσυλο , πρέπει να μπουν μέσα οι μπάτσοι, πρέπει να διαγράφονται όσοι συμφοιτητές μας έχουν οικονομικό πρόβλημα και δουλεύουν και τελειώνουν τη σχολή στα 8 χρόνια. Ε ναι ρε να διαγράφονται οι άχρηστοι... Οι τσιμεντόληθοι... Βλάκες... Ανίκανοι , ρέμπελοι... Ναι να έχουμε δίδακτρα... Στα @@ που δεν έχουν οι άλλοι να πληρώσουν... Και τι με νοιάζει εμένα που θα μπουν αλυσίδες; Και τι με νοιάζει εμένα , εγώ θα διαβάσω!! Ναι ρε εγώ επαναστατώ από τον υπολογιστή μου... Έχω linux γι αυτό!!
Ναι έχω απόψει πιο δεξιές και χυδαίες από το ΛΑΟΣ...
Ε ναι εν τέλει είμαι ΜΑΛΑΚΑΣ...που δεν ξέρω που πάνε τα τέσσερα...




ΥΓ: Απολιτίκ όσο δεν πάει η ανάρτηση κι αυτό γιατί αναφέρεται σε απολιτίκ άτομα..!
Δικό σας!!
Κείμενο-Απάντηση στους αγανακτισμένους φοιτητές...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;