Σάββατο 17 Απριλίου 2010

Χορός στη βροχή ( Σαν να ζούσες μέσα μου πάντα )

Πρώτη εκτέλεση: Άτμα, Άσε τα μάτια ανοιχτά



Όλα κάπως αρχίζουν ξαφνικά στη ζωή
και όμως όλα τελειώνουν και ξανά απ' την αρχή
ένα βράδυ σε είδα εντελώς ξαφνικά
δεν μπορουσα να ξέρω τι θα γίνει μετά

Πετώ το τσιγάρο προχωράω δειλά
θα γίνεις δική μου αυτή τη βραδιά
φτιάχνω τόσα σενάρια για να δω τι θα πω
και από σένα ακούω όσα νιώθω εγώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Γυμνό το δωμάτιο οι ανάσες βαριές
χαμηλώνω τα φώτα πες μου πόσο με θες
μες τα χέρια να νιώθω το καυτό σου κορμί
και ο ιδρώτας να στάζει σα χορός στη βροχή

Τους ρυθμούς τις καρδιάς σου το ρολόι μετρά
το σκοτάδι τελειώνει πες το μου δυνατά
πως δεν πρέπει να φύγεις πως θα μείνεις εδώ
δυο λόγια μονάχα λίγο πριν εκραγώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Σαν να ζουσες μέσα μου πάντα
σαν να ήσουν πάντα εδώ
τόσες εικόνες δίχως λέξεις
κλείσε τα μάτια και μέινε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;