Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Αστικό Κτελ Χανίων

Κατ' αρχήν θα ήθελα να σας πληροφορήσω ότι πρόκειται για ένα ιδιωτικό ΚΤΕΛ.
Η κατάσταση είναι απελπιστική.
1) Στην πλειοψηφία τους οι οδηγοί νομίζουν ότι είναι ανώτεροι από τους επιβάτες καθώς ο τρόπος και ο τόνος που μιλούν σ αυτούς είναι τουλάχιστον προσβλητικός. Είτε πρόκειται για μια φοιτήτρια ή φοιτητή είτε πρόκειται για έναν ηλικιωμένο η συμπεριφορά τους είναι το ίδιο αγενής και απότομη. Αν είναι δυνατόν κύριοι, οδηγοί είστε...
2)Οι τιμές των εισιτήριων είναι το λιγότερο εξωπραγματικές. Αναφέρομαι στα εισιτήρια όλων των διαδρομών αλλά ιδιαίτερα σ αυτά για πολυτεχνείο. Το φοιτητικό κοστίζει 1 euro, αν είναι δυνατόν. 1 euro να πας και 1 να έρθεις στη σχολή σου;
2 επί το λιγότερο 20 μέρες βγαίνουν 40..Και ρωτάτε κύριοι τους γονείς των φοιτητών που πληρώνουν αδρά για να σπουδάσουν τα παιδιά τους αν είναι διατεθειμένοι να τα 'ακουμπούν' μέχρι και στα εισιτήρια; Μέχρι πέρυσι το συγκεκριμένο εισιτήριο κόστιζε 25
λεπτά έως ότου έλιξε η σύμβαση που κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ανανεώσει αφήνοντας ξεκρέμαστους τους φοιτητές.
3)Όσον αφορά τα δρομολόγια προς το αεροδρόμιο των Χανιών. Πρόκειται για ένα διεθνές αεροδρόμιο που καταφθάνουν αεροπλάνα κάθε μισή ώρα. Κάθε μισή ώρα καταφθάνουν αεροπλάνα και κάθε 7 ώρες μέσο όρο έχει λεωφορείο για τα Χανιά, πιο συγκεκριμένα 6:30,9:30 και 6:30.
Άρα ο μόνος τρόπος να πας και να έρθεις από το αεροδρόμιο είναι το απλησίαστο από οικονομικής πλευράς ταξί, καθώς το αεροδρόμιο απέχει 17-18 χιλιόμετρα από την πόλη.
20 euro κοστίζει αυτή η διαδρομή κύριοι (το 1/4 του αεροπορικού εισιτηρίου).
Έως πότε το αστικό κτελ θα τροφοδοτεί τα ταξί και θα γονατίζει τον κόσμο; Οκ συμφωνώ να ζήσουν κι οι ταξιτζήδες αλλά αυτό πλέον καταντά αισχροκέρδεια.

Σημείωση:
Μπορεί αυτά τα χρήματα για τους περισσότερους να μη φαίνονται πολλά , αλλά σκεφτείτε και τους φοιτητές ή του ηλικιωμένους ή καλύτερα τη γενιά των 500 euro.

2 σχόλια:

  1. Πεστα, ρε φιλε! Η ιδια συμπεριφορα και οι ιδιες τιμες στην Πατρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για αποκατάσταση της αλήθειας και μόνο!!!! (και δεν ειμαι του κτέλ Χανιών, απλά φοιτητής του Πολυτεχνείου Κρήτης και Χανιώτης)
    1) Θα συμφωνήσω για την απαράδεκτη συμπεριφορά των οδηγών τόσο σε φοιτητές όσο και σε καθημερινους συμπολίτες μας. Επίσης εδώ θα πρέπει να προσθέσω και το οτι ο κάθε οδηγός νομίζει ότι τον να φύγει 3-4 λεπτα νωρίτερα για το δρομολόγιο του, δεν έχει επιπτώσεις. Ειδικά στα τελευταια δρομολόγια της βάρδιας τους.
    2)Για τις τιμές τώρα. Το φοιτητικό για Πολυτεχνείο ειναι σχεδόν 1 ευρώ τώρα, ενώ μέχρι πριν απο 1μιση χρόνο ήταν 45 λεπτά. 25 λεπτά δεν ήταν ουτε πριν απο 7 χρόνια που πήγαινα Λύκειο. Στο πρώτο ετος μου ήταν 35 λεπτα. Επίσης, να αναφέρω, οτι κατόπιν αλλαγής του νόμου πλαίσιο για την παιδεία η επιδότηση των δρομολογίων γινεται μονο με έκδοση μηνιαιας κάρτας δρομολογίων. Αυτη η μηνιαια καρτα δρομολογίων για το Πολυτεχνείο Κρήτης κοστίζει 15Ευρώ.
    3) Για το αεροδρόμιο έχεις καποιο δίκιο. Βασικά δεν ειναι θέμα τόσο του αστικου κτέλ των Χανιών αλλα περισσότερο του υπεραστικου κτέλ (εξίσου ιδιωτικό). Για το καλοκαίρι, που ειναι περισσοτερες οι πτήσεις απο και προς Χανιά, πρεπει να έχει περισσότερα δρομολόγια (έχεις δίκιο), άλλα και για τον χειμώνα κάτι πρεπει να γίνει. Εχω την εντύπωση πώς η φασαρία δεν ειναι λογω των ταξιτζήδων, αλλα λόγω των τουριστικών πρακτορείων διεθνούς εμβέλειας (βλέπε TUI κλπ), οπου έχουν καθε ώρα τουριστικο λεωφορείο την τουριστικη σεζον, απο αεροδρόμιο προς όλα τα ξενοδοχεια μεχρι Μάλεμε !!!! και πίσω, όμοίως και για το αεροδρόμιο του Ηρακλείου με δρομολόγια προς Ρεθυμνο και Χανιά (μόνο τουριστικες περιοχές)) Άρα τι να μείνει για να πάρουν τα κτέλ;;; (μεγάλο ερώτημα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;