Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2010

Λοιπόν για να τελειώνουμε με την ιστορία της κόντρας Εφοριακών-Καθηγητων...


Δεν είμαι ούτε εφοριακός , ούτε εκπαιδευτικός αλλά μεγάλωσα και έμαθα να βλέπω , να βλέπω και να κρίνω αντικειμενικά.
Διάβασα μία ανάρτηση στο Troktiko με τίτλο 'Απάντηση στον "αδικημένο" εφοριακό' και πραγματικά ξαφνιάστηκα από την γελοιότητα του συγκεκριμένου ανθρώπου. Μάλλον ζει σ έναν κόσμο παράλληλο.
Ας πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά τους.
1) Ο συγκεκριμένος κύριος σαν εκπαιδευτικός που παίρνει 1300 ευρώ όπως ο ίδιος είπε κάνει ιδιαίτερα μαθήματα;(Ρητορική ερώτηση) Κάνει αλλά ποτέ δεν πρόκειται να το πει. Και επίσης ας κάνει όποιος θέλει έναν οικονομικό έλεγχο στον κάθε εκπαιδευτικό να δούμε πόσα 'μαύρα' λεφτά έχει πάρει από τα ιδιαίτερα. Μπροστά στα μάτια μου πρόπερσι σε σχολείο του Χαλανδρίου γονέας είχε πάει α ρωτήσει για το παιδί του και η απάντηση του καθηγητή ήταν η εξής "Δεν τα πάει καλά...Αν θέλετε να σας δώσω το τηλέφωνο μου να κανονίσουμε ιδιαίτερα"...Αν είναι δυνατόν αγαπητέ μου...Δες και κρίνε πρώτα τον δικό σου κλάδο και μετά ελεύθερα μπορείς να κρίνεις και τους άλλους.

2) Το άτομο που υποστηρίζεις οτί απαντάς μάλλον ξέρει καλύτερα τα μαθηματικά από εσένα.
Φαντάσου φίλε μου είσαι τόσο συνεπής στην εργασία σου που ενώ τα σχολεία κλείνουν 15 Ιουνίου , εσύ πας διακοπές κατά τις 30 του μήνα και όχι μόνο αυτό αλλά πας και ανοίγεις μόνος σου το σχολείο από την 1η Σεπτεμβρίου και όχι όπως όλοι οι εκπαιδευτικοί που ανοίγουν από τις 11 και μετά.
Τώρα μπορείς να ξαναμετρήσεις τις μέρες και να με ενημερώσεις για το αποτέλεσμα.
Αν νομίζεις οτί έχεις πετύχει κάτι περισσότερο από τους εφοριακούς μπορείς να πας να μετρήσεις πόσοι από αυτούς έχουν τελειώσει σχολές όπως νομική, οικονομικό και άλλες που σαν βάση και σαν δυσκολία απέχουν χιλιόμετρα από την δική σου σχολή. Την οποία αρκεί να σου πω οτί την τελειώνει κανείς μόνο με την αποστήθιση και όχι στο μυαλό σου(το οποίο ακόμη αγνοείται).

3)  Όπως υποστηρίζεις σαν εκπαιδευτικός ξελαρυγγιάζεσαι για να μπορείς να κατευθύνεις 27 παιδιά(ΕΊΣΑΙ ΚΑΙ ΠΆΛΙ ΓΕΛΟΊΟΣ,ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΜΙΑΣ ΤΆΞΗΣ ΕΔΏ ΚΑΙ ΚΆΤΙ ΧΡΌΝΙΑ ΈΧΟΥΝ ΜΕΙΩΘΕΊ ΣΤΟΝ ΑΡΙΘΜΌ ΤΩΝ 21-22...ΑΛΛΆ ΜΆΛΛΟΝ ΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΛΕΣ ΘΕΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΉΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΏΣΕΙΣ ΠΑΡΆ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΊΞΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΌ ΣΟΥ ΜΕ ΟΡΘΆ ΕΠΙΧΕΙΡΉΜΑΤΑ). Όσο για το ξελαρύγγιασμα σου φίλε μου λυπάμαι ειλικρινά για την ανικανότητα σου. Πες μου πόσους εκπαιδευτικούς θέλεις να σου φέρω οι οποίοι υποστηρίζουν πως η ησυχία μέσα στην τάξη εξαρτάται από την ικανότητα του καθηγητή και είναι αποκλειστικά αυτός ο υπεύθυνος κι επίσης από τον σεβασμό εκ μέρους των μαθητών στον καθηγητή που ο ίδιος οφείλει να δημιουργήσει. Ο ΈΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ ΕΊΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΌΤΗΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΙΚΑΝΌΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΕΊΣ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΌΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΤΌΤΕ ΦΊΛΕ ΜΟΥ ΚΡΊΜΑ...

4) Αναφέρεσαι από όσα διάβασα στην συμπεριφορά των εφοριακών... Είσαι ικανός να θυμηθείς τι γίνεται στον τομέα σου ή να σου θυμίσω και πάλι εγώ;; Θα σου θυμίσω εγώ για την αποκατάσταση της αλήθειας. Λοιπόν άκου αγαπημένε μου φίλε. Πριν ελάχιστα χρόνια ήμουν κι εγώ μαθητής λυκείου. Και μπορώ να έχω την δική μου κρίση για τα γεγονότα. Μου έρχονται στο μυαλό δεκάδες παραδείγματα αδικίας και αγένειας και έλλειψης σεβασμού από τους καθηγητές στους μαθητές. 
Ας πω μερικά για να ξέρουμε τι συμβαίνει. Μέσα στο σχολείο ισχύει το καθεστώς της χούντας...κανένα δικαίωμα στους μαθητές, όλη η εξουσία στους καθηγητές. Βρίζουν μαθητές...οι καθηγητές απλά τους γράφουν...βρίζουν καθηγητές...έρχεται το σχολείο ανάποδα και ζαλίζονται τα παιδιά από τις αποβολές και τις τιμωρίες. Μπορεί τα παιδιά να μην έχουν το θάρρος και τη γνώση να λογοδοτήσουν με τους καθηγητές και εκεί να πατάτε αλλά η κατάσταση αυτή είναι...δυστυχώς...
Και κάτι ακόμη που πολλοί δεν γνωρίζουν.. Το ξέρεις εσύ αγαπητέ μου φίλε οτί οι καθηγητές αγαπητέ φίλε μου βγάζουν 2 μισθούς από τις εκδρομές των παιδιών;; Αν δεν το ξέρεις ούτε κι αυτό θα σου το αναπτύξω λίγο. Λοιπόν οι μίζες ανάμεσα στους καθηγητές και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία είναι τουλάχιστον 1 με 2 μισθούς καθηγητών. Χώρια το τσάμπα ταξιδάκι που κάνουν αυτοί και οι οικογένειες τους(γιατί αγαπητέ μου σε 3 εκδρομές που έχω πάει ο καθηγητής ήρθε παρέα με την οικογένεια την οποία πληρώσαμε εγώ και οι συμμαθητές μου).

5) Αναφέρθηκες και στις 'κωλοδηλώσεις' που καλείσαι να συμπληρώσεις και που όπως λες δε σου φτάνουν 10 μεταπτυχιακά για να καταλάβεις. 
Απάντηση1: Να σου θυμίσω οτί αυτές τις κωλοδηλώσεις δεν τις έφτιαξαν οι εφοριακοί που βλέπεις και κατηγορείς ευθέως αλλά οι γελοίοι που εσύ ο ίδιος είχες και έχεις ψηφίσει να σε εκπροσωπούν.
Τα παράπονα σου εκεί λοιπόν.
Απάντηση2: Αν όπως λες εσύ έχεις τελειώσει αυτή την υπερσχολή Βιολογίας κι έχεις και μεταπτυχιακό(καλά μιλάμε για πανεπιστήμονα) για πες μου πώς δικαιολογείς το γεγονός οτί είμαι δευτεροετής φοιτητής και εύκολα μπορώ να τις συμπληρώσω; Δεν θα πάρω απάντηση...
Aπάντηση3: Είσαι πραγματικά ‘ότι να ΄ναι’…Από τη μία λές οτί είσαι πιο έξυπνος από τους εφοριακούς κι από την άλλη υποστηρίζεις οτί κάνουν μια εξωπραγματική δουλειά που σ έναν κοινό άνθρωπο δε φτάνουν 10 μεταπτυχιακά για να την καταλάβει. Άρα είσαι κι εσύ της άποψης οτί κάτι παραπάνω θα αξίζουν από εσένα για να βρίσκονται σε αυτή τη θέση..
Τελικά τα μεταπτυχιακά σου δεν είναι και τόσο καλά...

6) Η ανάρτηση σου ανέβηκε στη 1 παρά 10 , ώρα που εσύ και καλά έπρεπε να δουλεύεις...έπρεπε όμως...δε δούλευες... Την ίδια ώρα που ο εφοριακός από τις 7:30 μέχρι τις 3 δεν έχει σηκώσει κεφάλι(και δεν ακούω ότι βλακεία λες για χαλαρότητα και αηδίες...Ξέρω και βλέπω φίλε μου.)
Σαν εκπαιδευτικός θύμισε μου πόσες ώρες δουλεύεις τη μέρα...2 ή 3;; Άντε και καμιά δύσκολη μέρα κάνεις και την υπέρβαση με 5 ώρες(Καλά πώς αντέχεις;;;Μα τόσες πολλές...)
Και μετά θες να διεκδικήσεις...Άσε μας φίλε μου... Άσε μας...
Κοίτα να αποκαταστήσεις την τάξη και την ευρυθμία στον κλάδο σου και ύστερα πιάνεις τους άλλους..


Αγαπητέ φίλε λυπάμαι που όλα αυτά τα μαθαίνεις από εμένα(από έναν 20χρονο) αλλά ναι...δυστυχώς ισχύουν... 

Περιμένω σχόλια σας.


H ανάρτηση στην οποία απαντώ.



"ειμαι εκπαιδευτικος με μεταπτυχιακο, διορισμενος με γραπτο διαγωνισμό ΑΣΕΠ και υπηρετω παραμεθοριο. Πληρωνομαι 1280 (τα 100 ειναι το παραμεθοριο)
τωρα παρατηρηστε ολοι γιατι η οικονομια της χωρας παει κατα διαολου
ακου ασχετε εφοριακε που...

δεν ξερεις ποσο κανει 1+1 και σε εχουν βαλει να κανεις και ελεγχο των οικονομικων του πολιτη

εγραψες οτι οι εκπαιδευτικοι καθονται "3 ΜΗΝΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
15 + 15 =30 ΠΑΣΧΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
52+ 52=104 ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΥΡΙΑΚΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ"

1.εσυ δηλαδη δουλευεις και σαββατοκυριακα;
2. 15 + 15 μερες χριστουγεννα - πασχα; ποσες ειναι οι εργασιμες ρε ασχετε; 5+5=10 απο τις οποιες εσυ κανεις 4 αργιες +2 ημιαργιες (ας πουμε οτι δουλεψες αυτες τις ημιαργιες -- με τον καφε στο χερι...). αρα μεχρι εδω ειμαι το πολυ +5 μερες διακοπες.
επισης το σχολειο τελειωνει 30 Ιουνιου και αρχιζει 1 Σεπτεμβριου. Για να σου μαθω και αφαιρεση (του δημοτικου) αυτο μας κανει 2 μηνες διακοπες και οχι 3 οπως εγραψες. εσυ εχεις και εναν μηνα αδεια τον χρονο. αρα για να τα κανω σουμα εχω παραπανω αδεια 1μηνα + 5 μερες απο εσενα.

και παμε στις συνθηκες εργασιας: εγω ξελαρυγγιαζομαι 5 ωρες ημερισιως για να μαθω οτι καταφερω σε ταξεις των 27 ατομων σε φαση εφηβειας. Εσυ παω στοιχημα οτι ουτε το παιδι σου εχεις την υπομονη να κατσεις να το διαβασεις και το στελνεις στα φροντηστηρια για να πας στο καφενειο σου. Εγω εκεινη την ωρα διαβαζω για την επομενη μερα. εσυ επισης το πρωι πας 8 παρα με τον καφε, την εφημεριδα σου και το ραδιοφωνακι σου και μετρας κερματα. εγω τρελαινομαι μεσα στην ταξη να ελεγξω διαφορετικους εφηβικους χαρακτηρες, να κοιταξω να τους μαθω οτι μπορω, Î! �α κοιταξω να μην σκοτωθουν εξω στα διαλειματα, να μην καπνιζουν , να κανω τον χωροφυλακα στην αυλη μηπως ερθει καποιο καθικι απο εξω και μοιρασει κατι περιερχο στα παιδια, ενω εσυ αραχτος πισω απο το γραφειακι σου λες στους παππουδες (και οχι μονο) με υφακι του προισταμενου "σε παρακαλώ - σε παρακαλω" επειδη δεν ξερουν να συμπληρωσουν τις κωλοδηλωσεις που εχετε και ουτε ατομο με 10 μεταπτυχιακα καταλαβαινει τί τους χρειαζεται να γραψεις. επισης οποτε θελεις πεταγεσαι καμα βολτα εξω να κανεις καμια δουλεια, καμια τραπεζα, καμια λαικη. Εγω αμα πεταχτω να τα κανω αυτα η ταξη θα ψαχνει τον καθηγητη της (και οπως θα καταλαβες εγω δεν μπορω να πεταχτω ποτέ , γιατι και στα κενα μου μετραω απουσιες και διαφορα γραφειοκρατικα του σχολειου). Ενω εσυ συνεχιζεις να πινεις καφε και να βαρας σφραγιδες.

και για πες μας τωρα ποσα παιρνεις για μισθο; τουλαχιστο κανα 2500 ετσι; δηλαδη το διπλασιο απο εμενα. και επειδη ειμαι και βιολογος σου λεω οτι εχω περασει με πολυ μεγαλυτερο βαθμό από εσενα στο πανεπιστημιο και φυσικά η δυσκολια της σχολης που εβγαλα (Βιολογια Αριστοτελειο) δεν την πλησιαζεις ουτε με τηλεσκοπιο) . ασε και το μεταπτυχιακο στη γενετικη. αρα μεγαλε, οποτε θελεις αλλαζουμε θεση, αφου πρωτα μαθεις να μετρας σωστα, γιατι αν γινεις καθηγητης θα χασεις και τους μαθητες απο την ταξη"

21 σχόλια:

  1. ki esy pou eisai 20xronos kai theoreis oti megaloses rotise kapoion na sou pei ti simainei na exeis faei ola sou ta xronia sta thrania kai na prospatheis na xtiseis anthropous pou sou ebistevodai oi goneis...
    prin viasteis na katigoriseis anthropous analogisou ti ekanes esy os tora gia tin koinonia pou zeis...
    fysika kai den aspazomai tin kritiki tou ekpaideftikou, mathe omos oti den einai o kalyteros tropos na katigoroume o enas ton allon gia tin katastasi stin opoia exoume ftasei. tha itan protimotero na borousame na diekdikisoume oloi mistho ton 3000 euro kai oxi na bainoume sto trypaki "esy pairneis perissotera apo mena kai paei legodas". oi koinonies ftiaxnodai me diekdikiseis kai oxi me allilokatigories...
    pros to paron synexise na zitas xrimata apo tous goneis sou, psaxne gia ergasia-oxi ton 400 euro- synexise na zeis sto spiti ton gonion sou kai synexize na yperaspizeis ergazomenous apo ti mia kai na katigoreis ergazomenous apo tin alli.
    AN KAI 20XRONOS PROLAVAINEIS AKOMI NA DIORTHOTHEIS...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aυτή η ανάρτηση τα λέει όλα.

    "Η φτώχεια φέρνει γκρίνια. Παρατηρώ όμως τον τελευταίο καιρό ότι η μια κοινωνική ομάδα στρέφεται εναντίον της άλλης με απαράδεκτο τρόπο. Μπορεί άραγε ο καθηγητής να κρίνει τον εφοριακό, τον τίμιο εφοριακό που είναι χαμένος σε τόνους χαρτί και φακέλους; Μπορεί ο εφοριακός να κρίνει τον καθηγητή που προσπαθεί να κουμαντάρει 100+ μαθητές κάθε μέρα ενώ ...
    ο ίδιος δεν μπορεί να κουμαντάρει τα 2 παιδιά του στο σπίτι; Μπορεί ο καθένας τους να κρίνει τον ταξιτζή όταν χρησιμοποιεί ταξί 15 λεπτά 1 φορά την εβδομάδα; Μάθαμε όλοι τώρα, η δική μου δουλειά είναι η χειρότερη, οι άλλοι κάθονται, τ’ αρπάζουν, άρα να μειωθεί ο δικός τους μισθός. Σαν το ανέκδοτο. Αντί να πάρω εγώ καλύτερο γάϊδαρο προτιμώ να ψοφήσει και του γείτονα. Ωραίοι είμαστε!
    Πάντως το παραπάνω είναι ο θρίαμβος της πολιτικής στην Ελλάδα. Σας κλέβω, σας αφήνω με τα σώβρακα και σας βάζω να παλεύετε ο ένας για το σώβρακο του άλλου!
    Και γω γελάω στην γωνία!"

    Αν και 20χρονος μπορώ κρίνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. epeidi i krisi anaptyssetai i kalytera epitrepetai otan moxthiseis gi afto pou legetai zoi ki epeidi esy akomi mallon tha zitas xrimata apo to spiti, vges ligo na dokimaseis ti zoi kai meta boreis aneta na krineis opos les...
    ki oso gia tin timiotita tou kathenos ,xekina prota apo ton eafto sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απάντηση στον φίλο από πάνω.
    Αγαπητέ μου η κρίση είναι δικαίωμα όλων.
    Το αν είναι σωστή ή όχι το κρίνει το σύνολο όχι εσύ.
    Όσο γι αυτό που λες οτί δούλεψε και μετά μίλα σε διαβεβαιώνω οτί παρά την ηλικία μου έχω δουλέψει τουλάχιστον όσο μου επιτρέπει η ηλικία μου.
    Κι όσο για τιμιότητα έχω αρκετή κι ευχαριστώ το θεό γι αυτό. Αν διαφωνείς σε όσα λέω από πάνω μπορείς να επιχειρηματολογήσεις και όχι να λες αοριστίες.
    Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ενημερώνω οτί προσβλητικά και μη τεκμηριωμένα σχόλια δεν θα δημοσιεύονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. asto 20xrone-kakomathine-ektos pragmatikothtas yperopti..min akous ti sou leei o parapanw sxoliastis.de prolavaineis na diorthwtheis.alla tha to antiliftheis argotera.
    mexri tote oneira glyka ston ateleiwto ypno sou...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ το γραπτό σου είναι για φτύσιμο.
    ¨οσα γράφεις στερούνται λογικής και είναι προιόντα εμπάθειας.
    Αναθεώρησε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στην κυβέρνηση. Κατάφερε σε 4 μόλις μήνες αντί να κυβερνά να διαιρέσει απόλυτα τον ελληνικό λαό και να τον κάνει είτε να μετράει τα επιδόματα του άλλου είτε τις ημέρες που κάθεται ο πρώτος.
    Όσο για τον 20χρονο του πρώτου σχολίου μάλλον έχει την εικόνα της εκπαίδευσης από την πλευρά του μαθητή και όχι της πραγματικότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όπως ακριβώς το περίμενα. Λίγα σχόλια είναι τεκμηριωμένα. Η αλήθεια πονάει παιδιά.
    Ό φίλος ακριβώς από πάνω έχει ένα δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είσαι πολυ μικρος για να τα βαζεις με τους εκπαιδευτικους και λογω ηλικιας και κυριως λογω μυαλου με ολες αυτες τις αοριστιες και χωρις επειχειρηματα υβρεις.

    Αγορι μου σου αξιζει να σου απευθυνω με το ιδιο στυλ που γραφεις:

    OΣΑ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ...ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μικρός;;;
    Για πες φίλε μου. Σε ποια απ όσα λέω έχω άδικο ή λέω ψέματα;;;
    Είναι αυτή η κατάσταση στα σχολεία ή όχι;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Επιτέλους κάποιος που τα λέει σωστά.. Δεν αμφιβάλλει κανείς οτι το επάγγελμα του καθηγητή είναι λειτούργημα και εμπνέει σεβασμό αλλά οι εφοριακοί,έχοντας σπουδάσει οικονομικά, επίσης κάνουν λειτούργημα καθώς διαχειρίζονται έσοδα και έξοδα της χώρας... Στην οικογένεια μου, ο μπαμπάς είναι εφοριακός και η μαμά καθηγήτρια.. Η κατασταση στα σχολεία είναι τραγική πλέον... Απο τη χρήση κινητών (το λιγότερο σημαντικό) στη διάρκεια του μαθήματος, μεχρι την απειλή καθηγητών εαν τιμωρήσουν κάποιο μαθητή, η παιδεία σημερα ζέχνει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μικρος εννοω γιατι δεν εχεις δουλεψει και πολυ για να εκτιμας καποια πραγματα.
    Η πλειοψηφια των εκπαιδευτικων εχει φαει το αγγουρι για να διοριστει δινοντας ξανα και ξανα ΑΣΕΠ (το οποιο μεταφραζεται σε απειρες ωρες διαβασματος οταν εσυ επινες τα καφεδακια σου και συνεχιζες τη νεανικη ζωη σου (οπως ετσι θα πρεπε να κανουν και οι εκπαιδευτικοι των 20 χρονων). Εχουν οργωσει την Ελλαδα, εχουν γινει ερμαιο του καθε εκμεταλλευτη εργοδοτη στο φροντιστιρια με τις πενταροδεκαρες και τις παραλογες απαιτησεις,μεχρι και να φορουν ομοιομορφα ρουχα εχω ακουσει !
    Εχεις μεγαλο λαθος γιατι γραφεις με βαση τις εμπειριες σου ως μαθητης αποκλειστικα και στο συγκεκριμενο σχολειο (και οχι ως εργαζομενος εκπαιδευτικος με 20 κ εφηβους η παιδακια) και δεν παραθετεις επιχειρηματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό που θα καταφέρουν είναι να δημιουργήσουν εμπόλεμο κλίμα ανάμεσα στις 2 αυτές κοινωνικές ομάδες. Δε διαφωνώ οτί η κατάσταση στα σχολεία έχει ξεφύγει αλλά πολλοί από τους καθηγητές προσπαθούν με κάθε τρόπο να εκμεταλευτούν την κατάσταση αυτή για προσωπικό όφελος.
    Επίσης θα ήθελα να ενημερώσω τον φίλο από πάνω οτί σαν 20 χρονος πρέπει κι εγώ να ζήσω. Εσείς αγαπητέ φίλε μου δεν ζήσατε τη ζωή ενός 20χρονου όσο ήταν εφικτό αυτό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κι ακόμη μία γενική ερώτηση.
    Τα γεγονότε δεν θεωρούνται επιχειρήματα;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι όσο για τον γελείο που κρίνει κάποιον από το όνομα του πραγματικά να κοιταχτεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλά θα τρελαθούμε τώρα?? Στην πόλη μου τουλάχιστον,οι περισσότεροι από τους εφοριακούς που γνωρίζω ΔΕΝ έχουν καν ΠΤΥΧΙΟ, η πλειοψηφία τους είναι άτομα με ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ!!!! Και μπήκαν στην εφορία με μέσο επί κυβερνήσεως ΠΑΣΟΚ..
    Και θα ήθελα να ρωτήσω τον φοιτητή τι εμπειρία έχει από την εφορία αφού το μόνο που έχει κάνει μέχρι τώρα είναι να βγάλει ένα ΑΦΜ και τίποτα παραπάνω,ούτε φορολογική δήλωση καλείται να κάνει ούτε τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όπως υπάρχουν καλοί και κακοί εφοριακοί, υπάρχουν καλοί και κακοί εκπαιδευτικοί.
    Στο σχολείο που πήγαινα εγώ, να είχα 1-2 καθηγητές που πραγματικά ενδιαφερόντουσαν για τα παιδιά. Οι άλλοι απλώς έμπαιναν κι έβγαιναν στην τάξη, δεν έμπαιναν στον κόπο να προσπαθήσουν να επιβληθούν και ήταν συμβιβασμένοι με το γεγονός ότι όλη τη δουλειά την κάνουν στα φροντιστήρια. Το απόγευμα έκαναν τα ιδιαιτεράκια τους (20 μέχρι και 45 ευρώ την ώρα έπαιρναν, μαύρα φυσικά) και όλα μέλι γάλα.
    Είναι ή δεν είναι ψέμα πως αν κάποιος εκπαιδευτικος κάνει σωστά και τίμια τη δουλειά του, όπως και κάποιος εφοριακός, οι άλλοι, οι έξυπνοι, τον παίρνουν στο ψιλό; Εκεί εστιάζεται το πρόβλημα.

    Τώρα το να γίνεται σύγκριση πτυχίων είναι λίγο αστείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πραγματικα ότι πιο γελοίο έχω διαβάσει.

    Κρίμα που έχεις το δικαίωμα να εκφράζεσαι χωρίς αντεπιχειρήματα.

    ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟΣ!!!

    Ένας 30χρονος...λίγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πόσο εμπαθής 20χρονος μπορεί να είσαι?
    φαντάζομαι το ίδιο μένος θα πρέπει να πνέεις εναντίον των καθηγητών σου στο πανεπιστήμιο... δεν αλλάζουν πολλά εκεί ε; δεν θα περνάς πολύ καλά στην καθημερινότητά σου μικρέ wanna be γιάπι. Μπορεί να φταίνε κάποιες εμπειρίες σου, μπορεί η φανατισμένη σκέψη σου. Όπως το είπες δεν πρέπει να ήσουν σε σχολείο, αλλά σε κάτεργο, μόνος μέσα σε μια γαλέρα καταπιεσμένων μαθητών από διεφθαρμένους καθηγητές. Κι όμως ξεγλίστρησες επαναστατημένο ψαράκι, φαντάζομαι επειδή στηρίχτηκες στις δυνάμεις σου και τρέχεις τώρα στους διαδρόμους κάποιου πανεπιστήμιου πανικόβλητο κρίνοντας επιπολαίως, ελπίζοντας ματαίως ότι δεν είσαι αυτό το μηδενικό που διαισθάνεσαι από τη στιγμή που αντιλήφθηκες τον εαυτό σου. keep swiming...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Xαχαχαχαχαχα!!! Ο φίλος από πάνω έχει πλάκα.
    Είπε κάποιος την αλήθεια για την κατάσταση στα σχολεία και τρομάξατε όλοι που άρχισαν όλα να βγαίνουν στη φόρα.
    Μπράβο αγαπητοί αναγνώστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;