Δευτέρα, 28 Ιουνίου 2010

Πανελλαδική πρωτιά και πάλι για το τμήμα ΗΜΜΥ του πολυτεχνείου Κρήτης.

Και πάλι το πολυτεχνείο Κρήτης και ιδιαίτερα το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών έρχεται στο προσκήνιο. Αυτή τη φορά όχι με τους διαξιφισμούς των καθηγητών και τις ύβρεις προς τους φοιτητές του τμήματος αλλά για την εξεταστική.
Συγκεκριμένα σήμερα οι φοιτητές του ΗΜΜΥ εξεταζόντουσαν στο μάθημα του Διαφορικού Λογισμού 2.
Την παραμονή της εξέτασης , δηλαδή χθες, οι φοιτητές ειδοποιήθηκαν με ένα mail για τη θέση που θα κάτσουν οι φοιτητές , δηλαδή αποφάσισε μέχρι και για τις θέσεις που θα κάτσουν οι φοιτητές.
Αλλά το θέμα δε σταματάει εκεί. Σήμερα και καθώς μοιράζαν τα θέματα οι επιτηρητές διαπιστώσαμε με τεράστια έκπληξη οτί κάθε κόλλα έγραφε πάνω τη θέση , τη σειρά και το ονοματεπώνυμο του κάθε φοιτητή. Μιλάμε για χούντα , όχι αστεία. Επίσης ο καθηγητής είχε βάλει 8(!!!) διαφορετικές ομάδες θεμάτων!!! To πλέον άδικο!!! Και εδώ έρχεται το καλύτερο απ' όλα!!! Το μάθημα όλο το εξάμηνο διδασκόταν στους φοιτητές του ΗΜΜΥ και στους φοιτητές του ΜΠΔ μαζί. Το κωμικοτραγικό όμως της υπόθεσης είναι οτί τα θέματα των φοιτητών του τμήματος ΗΜΜΥ ήταν πολύ δυσκολότερα από αυτά του ΜΠΔ. Και μη βιάζεστε να αναρωτηθείτε "Μα καλά ο καθηγητής γιατί να κάνει κάτι τέτοιο;"... Η απάντηση είναι απλή. Σε όλα τα μαθήματα του τμήματος ΗΜΜΥ παρατηρείται το εξής περίεργο φαινόμενο , ποτέ το ποσοστό επιτυχίας των φοιτητών και σε κανένα μάθημα δεν περνάει το 15-20 τις εκατό. Και δεν υπερβάλλω καθόλου...δυστυχώς...Η κατάσταση είναι απλά τραγική...

Ακολουθεί συνέχεια...

http://vrasmos.blogspot.com/2010/06/blog-post_28.html

1 σχόλιο:

  1. Τα αναληθή σχόλια δε θα εγκρίνονται.
    Άρς ο κάθε τρόμπας που θέλει να πει τα ψέματα του να ξέρει οτί θα πάρει τον Πούλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;