Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Kαταγγελία για Vodafone

Πριν λίγες μέρες είχα πάει το κινητό μου σε κατάστημα της Vodafone γιατί είχε μία βλάβη. Αφού τους είπα τη βλάβη που είχε τους επεσήμανα να μην κάνουν αναβάθμιση στο κινητό και απλά να διορθώσουν τη βλάβη στο που είχε. Μου είπαν οτί αυτό μπορεί να γίνει κι έτσι το άφησα να το στείλουν για service. Σήμερα που πήρα πίσω τη συσκευή μου διαπίστωσα πως είχαν κάνει αναβάθμιση κι αυτό είχε ως αποτέλεσμα να χαθούν σημαντικά αρχεία από τη συσκευή μου , όπως επαφές , σημειώσεις και πάρα πολλά σημαντικά αρχεία.
Πήρα τηλέφωνο στο κατάστημα και μου είπαν πως καταλάθος έκαναν αναβάθμιση. Όμως εγώ δε μπορώ να βρώ ξανά τα καταλάθος χαμένα αρχεία μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;