Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

Τα σπάει...Επιτέλους το βρήκα!!


Με το μικροφωνο ανοιχτο
ολοι οι ραπερς του ντουνια φτυνουν σαλια και θυμο
μα το ηχειο ειναι βουβο
και κομμενο απο τα γουρουνια το γαμημενο ηλεκτρικο
χωρις πικαπ με beatbox και τσαμπουκα
σκετο ραπ κι αυθεντικο
χωρις φαρδια χωρις αμαξια και λεφτα
μια βραδια για το hiphop.

MCs Βboys και κοινο
γκραφιταδες και DJs με η χωρις συμβολαιο
εχουνε ολοι ενα κοινο
απο του 70 τις αρχες την κουλτουρα του hiphop
1000 ομαδες 1000 κλικες κι αρχηγοι
μια μουσικη μια γαματη στιγμη
1000 ζωες να ζουσαν ολοι απο την αρχη
δε θα μετανιωνε κανεις για την αγαπη αυτη.

Ειναι γαματο κι απιστευτο να ακους το ακατεργαστο
τοσο αληθινο κι αγεραστο
κι ανορθογραφα στιχακια ποιητων του δρομου
να ανοιγουν λεωφορους προς το υποσυνειδητο μου
ειναι δικο μου πια κι ανηκει σε ολο τον κοσμο
ειναι ταξιδι και φορτωνω ολο το βιος μου στον ωμο
κι ας μην εχω να αγορασω εισητηριο
δε μου βγαλανε καινουριο διαβατηριο
απο το κτιριο μολις αποχωρησε ο Ελβις
η τελοσπαντων καποιος που του μοιαζει
θα ανεβεις στη σκηνη για να γινεις αστερι
να εχεις γκομενες πολλες και τατουαζ στο χερι
παρεα με τους gangsta του MTV
σαν το αιωνιο παιδι.

Εγω μεγαλωσα στο γκρι της Ελευσινας
δε θα το παιξω εργατια στη σκια της Αθηνας
μεγαλωσα με Πιτσα και μπουζουκια
κι εχω στεκια γηπεδα καντινες και κουτουκια
χαραζω διστιχα των Active Member στο κορμι μου
κι εχω ενα κομπλεξ για τη φωνη μου
ειναι μαζι μου 2-3 φιλοι και γουσταρω
τραγουδω και ραπαρω super lights φουμαρω
κι οχι Sante αντε ντε ποιος θα με κραξει
και ξερω εγω λεμε ξερω εγω ενταξει
δεν ειναι δυνατο να τα εχεις με ολους καλα
και το ιδιο αδυνατο να τα εχεις με ολους χαλια
δεν εχει πεσει ουτε μια φαπα απο οτι ξερω
κι ολοι φημες και μισος σκορπιζουν αυτο το ξερω
γελαω κερναω γυρα με γυρα τις αραδες
γιατι το μονο που μενει ειναι η αγαπη.

Επιστρεφω απο το πουθενα με το hardcore
δευτερο μπαρκο παρτο και πιο δυνατα βαλτο
κι ας RnBιζει το ρεφραιν η λεωφορος ΝΑΤΟ
με εβγαλε εξω απο το βαλτο για μια νεα πνοη
υπαρχουν λεξεις κι αριθμοι που μεταφραζουν τη ζωη σε λογικη
μα ειναι ανεξηγητο το hiphop
ειναι μεταφυσικο κι ας εχει ωμο ρεαλισμο
κι οσο κι αν το αγαπω υπαρχουν φορες που το σιχαινομαι
μα οταν πεσει δισκος στο πλατω ξανατρελλαινομαο
πως ειναι δυνατον τοσος φανατισμος
μισογυνισμος, ομοφυλοφοβια και λουμπεν αυτισμος
και συναμα να ειμαι αυτος που θα γνεψει με το κεφαλι του
οταν θα παιξει BDP Daddy Kane De la Soul
Ultramagnetic MCs ακομα και Dre και Wu Tang
αφηστε τα κοκορεματα και τα bang bang
και πιαστε τα μικροφωνα στο χερι για ενα battle τελευταιο
-τι κοιτατε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

O δημόσιος τομέας...

O δημόσιος τομέας ήταν ο μοναδικός πυλώνας της όποιας ανάπτυξης έγινε στην Ελλάδα από τη μεταπολίτευση.

Ας σεβαστούμε τον συνάνθρωπο κι ας κινηθούμε ενωμένοι για την πρόοδο της χώρας ενάντια σε κάθε φιλόδοξο πολιτικό που θέλει να τα αρπάξει. Μην κοιτάμε να υποβαθμίσουμε τον άλλον, αλλά να κοιτάμε και να επιδιώκουμε να τον φτάσουμε.

Αφού δεν τα φάγαμε μαζί γιατί να τα πληρώνουμε μαζί;